Wednesday, February 20, 2013

we are back for second semester..



fuhhh..
pejam celik pejam celik..
dah semester ke -2 daa..
sekejap cuti sebulan tuh..
before bertolak ke utem pergi rombongan kahwin kak wani dan abg wan dekat air hitam alor setar..
pergi bagi support before balik..
tahniah kak wani..
you look so beautiful on that day..
i like it..
soft blue on that day..
then teruskan perjalanan ke melaka..
okeyy jalan jemm..
abah kepenatan..
nasib baik laa ada sepupu kesayangan aku tuh ada..
so boleh la bergilir2 drive..
tengok..Allah sentiasa beri jalan yang mudah bila kita dalam kesusahan..
dengan syarat kita sentiasa ingat dan mengsyukuri nikmat-Nya..
tepat pukul 2pagi aku sampai melaka..
singgah tidur kat perhentian jenjantas ayer keroh..
nampak di situ betapa penatnya perjalanan yang sangat jauh..
10 jam dalam kereta siapa tak penatkan..
Alhamdulillah semua berjalan lancar..
samapai utem pukul 8pagi..
pejabat tak bukak lagi..
so tunggu lagi..
akhirnya dapat bilik kat bawah jugak..
tak ada laa penat sangat macam sem lepas..
bilik yang stategik kedudukan yer..
apa pun best laa jugak.
sbb satu bilik dengan member kesayangan aku fatin..
love you beb..
yang paling best sekali..
kali nih aku tak menangis bila mak aku balik..
selalu yer aku nangis..
yesss..i did it..
well done..berjaya jugak kawal perasaan nih..
tak boleyyy gooo laa aku nih..
huhuhuhu!!!!!!!

No comments:

Post a Comment