Monday, October 22, 2012

meet my dear...

19/10/2012
tarikh nie la my dear cyra sanggup turun melaka before blik JB..
bahagia yang teramat sangat..
sebabnya..
dah lama sesangat xjumpa dia..
hanya Allah sahaja tahu betapa rindunya aku pada dia..
walaupun aku dan dia hanya dapat spent time sangat singkat,..
perjumpaan nie sangat bermakna bagi aku yang tengah bergelut dengan bermacam masalah yang merunsingkan fikiran aku sendiri..
aku bernasib baik kerana aku mempunyai insan yang memahami aku..
Thanx a lot untuk ayah sebab bagi peluang untuk kami berjumpa..
dan sanggup turun melaka semata2 untuk gembirakan aku..
setiap manusia pasti ada masalah,
tapi..
kita kena ingat Allah nak menguji kita..
setiap masalah tu pasti ada jalan penyelesaiannya..
kita hanya mampu bersabar dan terus berdoa..
Alhamdulillah,aku dapat mengawal masalah aku nie..
terima kasih pada insan yang mengajar aku erti kesabaran dalam diri..
walaupun dia sendiri xtahu dia sedang mengajar aku makna sabar..
aku harap suatu hari nanti Allah akan tunjuk siapakah dia untuk aku,.


No comments:

Post a Comment