Tuesday, January 15, 2013

kenangan terakhir tuk semester 1..

berakhir dengan pertemuan di tengah2 malam
lepak sesama setelah penat memerah otak untuk jawab exam.
ok..not bad lepak dengan gelak ketawa,kegembiraan
walaupun 
ada sikit kebenggongan sikit lepas jawab exam..
jawab exam terakhir nie macam duduk dalam peti sejuk..
naik beku satu badan dan cant think carefully..
apa pun da selesai dah final exam untuk sem nie..

berbalik pada cerita asal..
sebelum nie kami memang susah nak bertegur sapa walaupun satu kelas..
tapi bila dah duduk satu table..
diaa punyer gempak yer hanya kiteorang jer yang dapat rasakan..
truly aku xpenah rasa sepuas macam nie bila berkawan..
sebab aku dapat kawan dan kenal dengan orang2 yang 
THE BEST sekali..
bukan senang nak dapat kekawan yang sanggup dengar masalah member2
caring each other,gaduh kejap jer pastu baik terus..
rasa macam xsanggup jer kalau kehilangan korang semua..
hope semester depan kita still bersama..
aku sentiasa ada bersama korang ketika susah dan senang..
susah sama2,senang pun sama..
itula nama yer sahabat yang berjaya..
halalkan segala ilmu yang aku ada ajar selama study week ni k..
maafkan aku k kekawan..
selamat maju jaya...


No comments:

Post a Comment