Thursday, March 14, 2013

shopping...weeeee...

hari isnin 4.3.2013 dapat voucher buku..
time nak ambil voucher tuh boleh sesat pulekk kat dalam bilik2 yang diaorang sediakan..
salah tempat daa..
cari huruf permulaan nama tak jumpa,..
sebab tuh laa sesat..
nasib baik laa ada member yang membantu..
kalau tak still berlegar2 lagi dalam bilik yang salah tuh mencari nama..
pape jer kan..
tuh laa tak baca arahan yang diorang bagi..
kan dah sesat..
rasakan laaa...

After dah selesai voucher..
duit PTPTN pulekk yang ditunggu-tunggu..
errr..
dua hari lepas dapat voucher..
akhir yer dapat juga duit PTPTN..
separuh dah kena potong terus untuk bayar yuran..
tak apa laa yang penting yuran pun dah selesai sudah..
hidup di Universiti hanya bergantung pada duit PTPTN yang dapat jela,,..
tak nak susahkan mak ayah lagi..
ada adik2 lagi yang memerlukan duit tuh..
so,kena pandai bahagikan duit n berbenlanja..
aku nih kuat shopping..
memang kuar tuh kalau tak beli barang memang tak sah laa..
errr..
buruk jer perangai..
tu laa aku hakikat yer..
sabar jelaa perangai aku nih..
but now..
I need to control myself  for this sem for shopping..

konon yer tak nak shopping..
tapi shopping gak..
haaaissshhh..
tapi nie shopping benda penting..
shopping guna voucher n duit sikit..
hasil dari voucher..
aku kena beli buku jaa..
tapi??
aku nak beli buku ape??
pakai amek jaa laa..
2 jam dok dalam popular tuh..macam ape dah..
komik,buku adik2 n buku motivasi jaa la aq beli..
nak beli stationary tak lepas..
so..

bukan tuh jaa aku shopping..
before shopping buku2 nih..
aku ada beli kasut..
hee..
dah lama plan nak beli..
akhir yer dapat gak beli kasut tuh..
suka sesangat bile kita dapat beli apa yang kita nak kan..
rasa puas..
memang berbaloi laa..

comel tak??heee
heheeee...
be jelezzzz ok...
ok laa..
stop pasal shopping k..
banyak benda lagi perlu fikir dan patutu dibeli..
moral of the story.
jangan boros k.
beli apa yang perlu jaa..
:)



No comments:

Post a Comment